Voor de introductie van het bier heeft Hertog Jan gekozen voor een medium met een raakvlak. Wachttijd voor de metro is net als voor het productieproces van dit nieuwe bier een onmisbaar gegeven. Het nieuwe bier van Hertog Jan, genaamd Grand Pilsener, heeft als geheim ingrediënt "Tijd". Door het bier langer dan gebruikelijk te laten lageren, heeft het een rijke en volmondige smaak gekregen.
In deze samenwerking met CS Digital Media en Publicis Groupe Media, heeft Hertog Jan gebruik gemaakt van de mogelijkheden van Metro Arrival op station Weesperplein. De uiting "Grand Pilsener" werd gedurende de week continu vertoond. Bij de aankomst van een metrovoertuig wijzigde de creative van Hertog Jan via een interactieve aankomsttrigger.
Wanneer de metro het station binnen reed, werd er een creatie zichtbaar, die toont dat het langere brouwproces voor een rijkere smaak zorgt. Hierdoor werd het geluksmoment bij de aankomst van de metro gekoppeld aan het drinken van de Hertog Jan Grand Pilsener. Dit is het wachten waard!
Over CS Digital Media
CS Digital Media is een Digital Out of Home media-exploitant gericht op “people on the move” in het OV en langs de weg. Dat doet ze door Programmatic mediatechnologie van Myadbooker toe te passen in samenwerking met zusterbedrijf CS Advanced Technology. Door zich te richten op ontwikkeling van een real time netwerk, wordt de effectiviteit van een campagne verbeterd. Hiermee willen ze een belangrijke bijdrage leveren in het positioneren van DOOH als een volwassen en onmisbaar medium binnen het spectrum van de verschillende mediatypes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!