NOC*NSF zet op weg naar de Olympische Spelen duizenden digitale schermen van Global in

Digitale klokken tellen af op de meer dan 2.700 schermen.

Op duizenden plaatsen in ons land tellen straks digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs. Ze zijn het resultaat van de samenwerking tussen sportkoepel NOC*NSF en buiten-reclame-exploitant Global.

NOC*NSF telt vanaf vandaag af naar de Olympische Spelen op de meer dan 2.700 schermen van Global Media & Entertainment in winkelcentra, supermarkten, tankstations en op de NS-stations. Deze campagne stelt de bond in staat een miljoenenpubliek te bereiken en de betrokkenheid bij de Olympische en Paralympische Spelen te vergroten.

'Op deze manier ondersteunen we NOC*NSF en TeamNL om Nederland te betrekken bij de prestaties van onze sporthelden voor, tijdens en na de Spelen', zegt Guy Grimmelt, marketing & salesdirector Global Media & Entertainment. 'Tijdens de Spelen gaan we de medaille-alert activeren en na de Spelen bieden we TeamNL een podium om de kracht van sport te tonen aan het brede publiek.'

CMO Baukje ter Huurne van NOC*NSF: 'Dankzij de samenwerking met Global kunnen wij onze boegbeelden van TeamNL op heel veel plekken zichtbaar maken. We hopen hiermee Nederland en voornamelijk kinderen en jongeren aan te zetten om ook zelf in beweging te komen. Daarnaast is het natuurlijk ook heel mooi om de prestaties van TeamNL na de Spelen zo breed te kunnen delen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie