Senseo goes fashion

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook weer eens goed nieuws van . Na de eerder dit jaar, introduceren Philips en Douwe Egberts na 8 jaar een geheel nieuw design koffiezetapparaat onder de naam Quadrante.
Het model is gebaseerd op de huidige minimalistische en geometrische designtrends en is speciaal gericht op stijlbewuste consumenten met een moderne keuken.

"Senseo Quadrante combineert een opvallend nieuw design met de eenvoud en functies van de vorige modellen. Hiermee kan Senseo (wereldwijd ruim 20 miljoen stuks verkocht) een nog grotere doelgroep bereiken", aldus Philips. De vierkante vormgeving heeft wel wat weg van ;le Cube&;">'le Cube' van Nespresso en Krups.

Het werd wel tijd voor een nieuw model Senseo, want sinds de introductie in 2001 hebben er weinig innovaties plaatsgevonden op het design van het koffiepadsysteem. Vanaf september is de Quadrante in Nederland te koop en op vrijdag 24 juli vindt de eerste officiële presentatie plaats. In de show van , tijdens de is er een rol op de catwalk weggelegd voor het apparaat. Ook heeft het merk een speciale tas (zie foto) voor het apparaat ontworpen en krijg je in eerste maand na de lancering bij aankoop van de nieuwe Senseo een 'little black dress' van SuperTrash cadeau.

Afgelopen vrijdag heeft Philips toestemming van de Europese Commissie gekregen om de Italiaanse espressomachinefabrikant over te nemen. De Italiaanse fabrikant is Europees marktleider op het gebied van (semi-)automatische espressomachines en maakt behalve onder de eigen merknaam, ook machines onder de merknaam en voor derden. Philips versterkt hiermee zijn divisie met een merk in een segment boven Senseo.

Ik ben benieuwd hoe Philips strategisch zal omgaan met de merken Senseo en Saeco. Ik hoop alleen maar dat Philips goed geluisterd heeft naar tijdens de laatste -bijeenkomst...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie