Snackfabrikant Van Geloven kiest Havas Media na pitch

Het familiebedrijf achter Van Dobben en Mora werkte eerder samen met Dentsu (NL) en PHD (België). 

De teams van Havas Media en Van Geloven.

Van Geloven, bekend van snackmerken als Mora en Van Dobben, heeft voor Havas Media gekozen als zijn nieuwe mediabureau. Een pitch, die werd begeleid Henk Plessius en Geert Debruyne van FMA, ging hieraan vooraf. 

Het familiebedrijf Van Geloven, opgericht in 1960, werkte hiervoor samen met mediabureau Dentsu in Nederland en PHD in België.

Havas Media won de pitch naar eigen zeggen vanwege het eigen Meaningful Brands-onderzoek, die 'de betekenis van merken tot in groot detail meet'. Het is niet bekend welke andere bureaus aan de pitch deelnamen. 

Alle media-activiteiten

Havas Media gaat -in samenwerking met reclamebureau Alfred- alle media-activiteiten van Van Geloven in de Benelux begeleiden. Hierbij kan gedacht worden aan televisie, retailmedia, online media, branded contentpartnerships en influencermarketing. 

Snackfabrikant Van Geloven is actief in zowel retail- als foodservice. Met een omzet van 300 miljoen euro en 1100 medewerkers verspreid over zes locaties is Van Geloven een van de grootste snackproducenten in Nederland en België. Sinds 2016 is het bedrijf onderdeel van McCain Foods, multinational in diepvriesproducten. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie