Talpa Network laat label Social1nfluencers terugkeren

Het portfolio wordt uitgebreid met zeven talenten.

Talpa Network breidt zijn social influencer portfolio uit met zeven nieuwe talenten en kondigt de terugkeer aan van het label Social1nfluencers (S1).

 De influencer agency van Talpa Network gaat exclusief samenwerken met multi-platform brand Supergaande van het duo Qucee en Nesim. Ook 538-dj’s Julia van Reyendam, Jordi Warners en muzikaal talent William Hunswijk tekenen een exclusief contract.

Daarnaast breidt S1 het YouTube Multi-Channel Network (MCN) uit met het YouTube-kanaal van Soufiane Touzani. Tot slot worden ook Vita Cleo Boers en Julia Heetman toegevoegd binnen het MCN, dat een officieel partnership met Google heeft op gebied van digital videosales.

S1 moet fungeren als schakel tussen het medianetwerk, Media Solutions en influencers en speelt een centrale rol in het bevorderen van samenwerkingen tussen merken en makers.

Paul van den Heuvel, head of Social1nfluencers zegt dat de uitbreiding van het influencerportfolio moet bijdragen aan de groei en diversiteit van het netwerk en de mogelijkheden van adverteerders.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie