Ons 'visclubje' voorspelde toen dat vissen een trend zou gaan worden. Bij de jeugd en bij 'yuppen'. De jeugd is nu om als we de Telegraaf van vandaag mogen geloven (een hele pagina over 'Vissen is cool'). Nu de yuppen nog. Vissen is met buzzmarketing groot te maken. Van 'camp' naar massaal.
Welke marketeer springt er als eerste op in? Ik vind het wel iets voor Amstel (Ons Bier) of DeBaak (als onderdelen van hun programma's)? Is weer eens wat anders dan voetbalsponsoring of survival in de Ardennen...
Dit is de lead uit het Telegraaf bericht:
Het lijkt onvoorstelbaar in deze tijd van snelle computergames en dikke binnenkinderen: sportvissen is een nieuwe 'favo hobby'. Een snel groeiende groep jongeren onder de vijftien jaar, inmiddels een half miljoen, werpt regelmatig een hengeltje uit. Vorige week ging het televisieprogramma 'Vissen is cool' van start. En basisscholen staan in de rij voor een 'gastles vissen'. Lees verder in de Telegraaf...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!