Zo laat de Deutsche Bahn zien dat verre vliegreizen helemaal niet nodig zijn

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.

Vliegen heeft op dit moment niet het beste imago. De Duitse spoorwegmaatschappij begonnen een Instagram-campagne die daar slim op inspeelt. Ze plaatsen steeds een foto van een verre bestemming en de andere afbeelding is een foto uit Duitsland – die je per trein relatief goedkoop kan bereiken. Slim en een sterk staaltje social media.

 

Waarom zou je nog naar Arizona vliegen?

Het verschil is haast niet te zien.

Soms lijkt het wel gephotoshopt.

Wie verder swipet ziet nog meer ongelofelijke vergelijkingen.

Alle wegen leiden naar…München?

Dit is voor ons ongeveer even ver, maar we begrijpen je punt.

Copy Cats.

Voor wie na de Brexit toch van een grote stad wil genieten.

Links is Duitsland, rechts Italië.

We kunnen dus wel stellen dat Deutsche Bahn zichzelf en Duitsland behoorlijk op de kaart heeft gezet.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jan.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Kees
Ik ben niet gauw onder de indruk van reclame en social media en al helemaal niet van de combinatie van die twee, maar dit is inderdaad heel sterk.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie