IAA presenteert nieuw bestuur

Het bestuur weerspiegelt IAA's verbindende functie tussen adverteerders, bureaus en mediaowners.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens IAA&;s Haringpary &;Hollands Nieuwe&; werd gisteren het nieuwe IAA bestuur voorgesteld. Voorzitter Kyra Roest zegt over de nieuwe samenstelling: &;IAA is van oudsher een vereniging die verbinding brengt tussen adverteerders, bureaus en media owners en fungeert als discussieplatform voor die drie partijen. Daarom horen deze drie partijen vertegenwoordigd te zijn in het bestuur.&;

De adverteerders worden vertegenwoordigd door Louise Meijer (manager marketing communicatie ING bank) en Paul van der Heijden (sponsormanager Achmea) aangevuld door de ervaren mediapersonen Yvonne de Jager (Agency Service Director Microsoft Advertising and Online) en Steven Pieneman (Head Digital Maxxus). Vanuit de bureaubranche hebben Roger Olivieira (Owner Serious about - Brand Entertainment & Diversity Marketing Consultancy) en Esther Leloux (Brand Strategy Director DigitasLbi) zich bereid getoond om aan het bestuur toegevoegd te worden.

Jeanne Misteli blijft aan als penningmeester / secretaris en Kyra Roest als voorzitter. 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie