ADCN pitch Knorr gewonnen door Kamp & Rijsdijk

Donderdag 13 februari was de apotheose van een vier weken durende ADCN workshop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Raphael Kamp en Sjoerd Rijsdijk wonnen de ADCN workshop. De creatieven werkten op een briefing voor Knorr, zij moesten een geïntegreerde campagne bedenken waarbij Ster Extra wordt ingezet.  De deelnemende JongeHonden werkten op de creative brief van strateeg Karlijn Marchilon, die twee weken eerder de strategie pitch won.

Kamp en Rijsdijk (zonder bureau) wisten donderdagavond in Club ADCN de jury bestaande uit bestaande uit Wouter Boon (APG), Joris Elk/René Verbong (ADCN), Katharina Karsen (Unilever) en Sandra Bommer/Annika Haasnoot (Ster) te overtuigen. In het winnende concept is Ster Extra ingezet om de ‘Knorr, what’s for dinner?’ campagne op originele wijze te versterken. De makers sleepte er twee stoelen in de JongeHonden bus naar het Cannes Lions festival (15-21 juni 2014) mee in de wacht. Er werden meer dan 40 concepten ingestuurd en beoordeeld.

In de competitie werkte ADCN samen met JongeHonden en APG. De samenwerking met AGP (Account Planning Group Netherlands) is nieuw, en past binnen de visie van de ADCN dat strategen een belangrijk bijdrage leveren aan de totstandkoming van een creatief idee of campagne. In 2013 stelde de ADCN toetreding van creatief strategen als ADCN-lid al open.

[Fotografie: Matthijs Immink. V.l.n.r.: Karlijn Marchildon, Raphael Kamp en Sjoerd Rijsdijk]

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie