Canadees bureau brengt ode aan de reclamestagiair

Leo Burnett Toronto zet stagiair op voetstuk in komische video

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De film werd gelanceerd voor het door  georganiseerde &;Agency of the Year&;, evenals de .

De veertien genomineerde bureaus kregen de opdracht om zichzelf te presenteren in een video, met als enige briefing hun eigen bureaucultuur te promoten.

Volgens  is het niet moeilijk om binnen enkele maanden &;blind te worden&; voor alle gratis voordelen die horen bij een baan in de reclamebranche. Iedere nieuwkomer daarentegen waant zich in een soort wonderland door een overschot aan gratis eten, drank, ritjes en pr-artikelen.

Naar eigen zeggen doet Leo Burnett er alles aan om zijn werknemers zo fris te houden als een stagiair. Of dit daadwerkelijk opgaat is een tweede, maar het levert in ieder geval een amusante video op:

De lijst met alle bureauvideos is  te bekijken.

Bron: 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie