CCCP begint De Slogan Centrale

Reclamebureau en tv-producent CCCP begint De Slogan Centrale, een nieuw initiatief gericht op het midden- en kleinbedrijf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de website van De Slogan Centrale kunnen ondernemers die op zoek zijn naar een nieuwe slogan hun wensen kenbaar maken. In zes overzichtelijke stappen geeft een ondernemer aan wat het doel is van de nieuwe slogan en aan welke voorwaarden de zin moet voldoen. Onder het motto ‘Jij je zin!’ gaan de sloganmakers aan de slag om binnen 24 uur drie sloganvoorstellen te doen waar de klant er één uit kan kiezen. De kosten zijn 250 euro voor drie slogans.

Creatief directeur Rogier Cornelisse van CCCP: 'Heel Nederland heeft grote moeite om het hoofd boven water te houden. Vooral bedrijven in het middensegment hebben het zwaar. Dan heb je als ondernemer wel wat anders aan je hoofd dan zelf een geniale, nieuwe slogan bedenken. En een duur communicatiebureau inschakelen is natuurlijk ook geen optie, want veel te kostbaar.'

De Slogan Centrale wordt woensdag gelanceerd in Studio CCCP. De officiële openingshandeling wordt verricht door reclamegoeroe en slogankoning Frank Pels, bedenker van onder meer ‘Dat zeg ik, Gamma’, ‘Jazeker, de Hypotheker’ en ‘Een beetje vreemd maar wel lekker’.

Helemaal origineel is het idee niet: Martijn Horvath begon het bedrijf en in 2000 werd het bedrijf gelanceerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie