'Friend for Warchild' koploper in Twitter bereik

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Friends for Warchild was deze week het meest populair in termen van bereik. Bijna 100 duidend mensen werden via Twitter op het programma geattendeerd. In verhouding tot dit hoge bereik valt het aantal impressies iets tegen, zeker in vergelijking met &;Ik vertrek&; dat met eenderde van het bereik dik 150 duizend meer impressies genereert (600 duizend).

De interactieve tabel geeft het Twitter bereik, de Twitter impressies, twitteraars en tweets weer. Het Twitter bereik staat voor het aantal unieke personen dat tijdens het programma bereikt is via Twitter. Impressies staat voor het totale aantal tweets dat gelezen is over het programma. Twitteraars betreft het aantal personen dat een tweet over het programma heeft verstuurd en Tweets staat voor het totale aantal tweets over het programma.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie