Hornbach en Burger King brengen social media onder bij Blauw Gras

Het Amsterdamse bureau ontwikkelt voor de fastfoodketen een social mediaplatform voor burgers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Blauw Gras gaat de komende tijd aan de slag met het uitbouwen van sociale communities voor Hornbach en Burger King. 

Erik Wiese, samen met Erjon Tuenter oprichter van Blauw Gras, licht toe: ‘Voor Hornbach gaan wij alle social media-activiteiten doen. Dus alle content/uitingen, community management, social media-advertising, creatieve concepten/campagnes en webcare.&;

Burgers claimen
Wiese: ‘Hetzelfde geldt voor Burger King Nederland. Daar ligt de focus vooral op het domein ‘burgers’ wat we gaan ‘claimen’ online, alles over burgers. Hét platform over burgers. Met als doel dat consumenten leuke feitjes, weetjes, foto’s en gadgets van burgers gaan delen op met name Facebook (user generated content). Daarnaast is het partnership met de Eredivisie een hele belangrijke pijler in onze social media-executie.’

Blauw Gras werd gestart in een studentenkamer in Tilburg en is inmiddels uitgegroeid tot een bureau aan de Haarlemmerdijk in Amsterdam, boven bioscoop The Movies.
De 2 oprichters (beide 26) werken met een team van 5 aan accounts als Peijnenburg, Beemster, Lassie, Red Band, Venco, Sonnema, Lotus Bakeries en LOI. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie