Imme Rog leidt vernieuwd SIRE-bestuur

Stichting Ideële Reclame heeft een nieuwe voorzitter en vier nieuwe bestuursleden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Imme Rog (Managing Director Goede Doelen Loterijen), sinds 1 jaar actief als vice-voorzitter, vervangt Jack de Graaff (executive consultant/voormalig CEO van Publicis), die de afgelopen vier jaar voorzitter van SIRE was.

De vier nieuwe bestuursleden zijn: Yvette Belt-Beekman (Manager Marketing Communicatie KPN), Antoinette Hoes (Head of Strategy DDB & Tribal Worldwide), Paul Kroef (Algemeen Directeur Ara en Doom&Dickson) tevens vice-voorzitter SIRE,  

en Adriaan Thierry (directeur marketing, formule & online Albert Heijn).

Unilevers Annemarieke de Haan stapt uit het bestuur vanwege haar vertrek naar het buitenland. Zij is nu Vice President Personal Care Indonesia Unilever. Daarnaast traden af: Hans Peters (Commercial Director bij NS Reizigers) en Ole Christern (Managing Director/founder N=5).

In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.

De zittende bestuursleden zijn: Sabine van Aken (Communication Director Ster), Dolly van den Akker (Brand director Glossies & Entertainment Sanoma Media), Bas van Berkestijn (CEO Woedend!), Ingo Heijnen (CEO, The Netherlands/Sr. Vice President Operations, Europe Hill+Knowlton Strategies), Diederick Hillenius (Creatief Directeur Selmore), Ludovic van Mierlo (Client Services Director OMD Nederland), Peter Mulder (Director Marketing Research Intomart GfK), Astrid Prummel (Hoofdredacteur Adformatie), Ernst Jan van Rossen (Creatief directeur/partner TBWA\NEBOKO), Ton Rozestraten (CCO RTL Nederland) en Marc de Vries (Country Manager Twitter).

Imme Rog over het afscheid van Jack de Graaff: ‘Jack heeft SIRE met veel elan én succes door niet de makkelijkste reclame-jaren geloodst. Campagnes als “Handen af van onze hulpverleners”, “Psychisch ziek”, “Kinderen in een scheiding” en “Praat met je kind over porno, voordat internet het doet”, hebben grote impact gehad.’

Op de foto vlnr: Paul Kroef, Adriaan Thierry en Yvette Belt-Beekman (niet op de foto: Antoinette Hoes)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie