Jeffrey Kruk research director Mediaxplain

Jeffrey Kruk maakt de overstap van BrandAsset Consult (WPP) naar Mediaxplain.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kruk wordt als research director hoofdverantwoordelijk voor de research- en optimalisatieafdeling van het bureau. De samenhang tussen multimediale communicatie-inspanningen, de inhoudelijke boodschap en effecten daarvan op merk- en verkoopniveau staat centraal.

Hij volgt in deze functie Edward Borsboom op.

Kruk werkte zeven jaar bij BrandAsset Consult, waar hij als brand insights director eindverantwoordelijk was voor de Benelux-uitvoering van merkenonderzoek BrandAsset Valuator.

Over zijn overstap naar Mediaxplain zegt hij: &;Mijn focus is om een nog steviger en innovatiever onderzoeksfundament in het advies naar onze klanten te waarborgen. Zo kan, met de door Mediaxplain ontwikkelde tools, inmiddels al een optimale samenhang gevonden worden tussen media-inzet, koopgedrag en merkperceptie.&;
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie