Premium

Joe Public ontwikkelt nieuwe campagne voor het Oranje Kruis

In de online film speelt de rij-instructeur een dubieuze dubbelrol.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne moet het belang van een onafhankelijk EHBO-examen duidelijk maken.

lanceert de campagne met een online film, waarin een rij-instructeur de dubieuze dubbelrol van zowel instructeur, als examinator speelt. Met alle gevolgen van dien.

Het is de eerste campagne die het in samenwerking met het Amsterdamse bureau lanceert. Het Oranje Kruis is een onafhankelijk certificerende organisatie op het gebied van Eerste Hulp.

Later dit jaar zal de campagne een vervolg krijgen.

Credits
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Maarten van Kempen, Rikkert Boog, Michiel Peereboom
Account: Jolies van Rijn
Accountproducer: Merel Groenenboom
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Frank de Kok
Regie: Jelle de Jonge
Editor: Taco Arts
Geluid: The Ambassadors
Post-productie: The Ambassadors

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie