Creatie & Campagnes

Jongen transformeert in 4 popdiva’s dankzij stijltang

Redactie | 9 mei 2017, 16:06

Hilarische metamorfose voor Remington

Met ‘s werelds eerste stijltang met verende platen kun je jezelf in elke andere look veranderen. Dus zette SuperHeroes Amsterdam de nieuwe Remington Air Plates in de bos krullen van een nietsvermoedend model en creëerde vier extreme popdiva looks. Fashion fotograaf Colin Hill vereeuwigde het model in 4 prachtige portretten.

Ultieme makeover

Het perfecte team werd uitgenodigd om het model Joep onder handen te nemen. Het bestond uit haarstyliste Floor Kleyne, die onder andere werkt voor ELLE en Cosmopolitan. Visagiste Yo-Kaw Pat, ze is werkzaam voor diverse merken en magazines, zo blogt ze o.a. voor Vogue. En fashion stylist Inez Naomi ken je misschien van haar werk in Glamcult en Sicky Magazine.

From Dude To Diva

In de verschillende uitingen van de campagne laat Remington zien hoe je gemakkelijk 4 coole looks kan maken met de Air Plates. Want iedereen houdt er wel eens van om alles uit de kast te trekken voor een feestje of avondje uit. Op zulke momenten schuilt er een heuse ster in ieder van ons. Voor het grootste effect koos SuperHeroes voor een mannelijk model. En voor de verrassing werd hem ook niets verteld over het gewenste resultaat.

Tamara Kroon, Area Trade Marketing Manager Benelux bij Remington: 'Om onze laatste innovatie – AIR PLATES - te vieren en onder de aandacht te brengen, hebben we onze online campagnestrategie vernieuwd. We willen onze doelgroep inspireren, verrassen én een glimlach bezorgen. SuperHeroes sluit met hun online expertise en creative thinking perfect aan om dit samen met ons te realiseren.'

Online campagne

De campagne bestaat naast de portretten ook social content voor de online uitrol, waaronder korte video’s en behind the scenes beelden. GreatQuestion!, het digital first PR & social bureau van SuperHeroes, zorgt voor de uitrol van de campagne in de Benelux in de media en op social media. De campagne is deze week gestart en wordt via Facebook gepromoot in de Benelux.'

Credits

Concept: SuperHeroes Amsterdam
PR & social: GreatQuestion!
Campagne: From Dude To Diva
Creative director: Niek Eijsbouts
Creatives: Ola Syse, Christina Ta
Client: Tamara Kroon, Remington Benelux onderdeel van Spectrum Brands Benelux
Fotografie: Colin Hill
Regie & DOP: Mike Fugers
Edit & grading: Erik Verhulst
Muziek: Lieuwe Roonder
Haar styliste: Floor Kleyne
Make-up artist: Yo-Kaw Pat
Stylist: Inez Naomi

Over de auteur

Reacties op dit artikel (3)

Comment author avatar
Avatar

HEMA

(10 mei 2017, 8:10)
Supergoed idee. Hadden we dat maar voor onze push-up BH gedaan. Oh, wacht...
Avatar

Thomas Janssen

(10 mei 2017, 12:28)
HI-LA-RISCH.
Dat er de moeite is genomen een persbericht voor dit ding rond te sturen dan.
Avatar

John Bontebal

(11 mei 2017, 7:47)
Dit is zo ontzettend slecht. Echt niet te geloven. Zo zie je maar dat de HEMA push-up bh ontzettend smaakvol gedaan is vergeleken bij dit gedrocht. "Nietsvermoedend" model Joep liep toevallig ook stage bij dit bureau. Dat Adformatie dit persbericht trouwens kritiekloos overneemt met dingen als "hilarische metamorfose" en "prachtige portretten" zegt ook heel veel over de huidige kwaliteit van dit blad.

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs