KPN herhaalt interactief b-to-b-event The Digital Dutch

'De eerste editie is zo goed ontvangen, dat we hebben besloten onze klanten opnieuw mee te nemen in de wereld van de digitale transformatie.'

KPN organiseert op 5 en 6 april voor de tweede opeenvolgende keer . KPN spreekt van een 'interactief evenement voor zakelijke klanten en relaties van KPN'. De eerste editie van het event is volgens KPN vorig jaar zo goed ontvangen, dat het heeft besloten het event te herhalen. KPN: 'In 2016 gaf 75 procent van de grootzakelijke klanten op het event aan digitale kansen niet voldoende te benutten. Met het event willen we bedrijven – van MKB tot grote corporates – laten zien hoe ICT-oplossingen concreet toegepast kunnen worden om hun klanten nog beter te kunnen bedienen.'

(Tekst loopt verder onder infographic)

Presentatietrio
De presentatie van The Digital Dutch is in handen van Meike de Jong, Mathijs Bouman en Jim Stolze. Het event vindt plaats op 5 en 6 april in Hangaar 2 in Katwijk en wordt ontwikkeld en uitgevoerd door communicatieadviesbureau Steam en eventorganisator en -ontwikkelaar Fjuze. RTL-Z is mediapartner van het event.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie