Linden & Barbosa ontwikkelt communicatiestrategie voor BeFrank

Bureau gaat het merk uitbouwen van de eerste premiepensioeninstelling in Nederland

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Communicatiebureau Linden & Barbosa is aan de slag gegaan voor BeFrank, de eerste premiepensioeninstelling (PPI) in Nederland. 

Het bureau heeft de communicatiestrategie ontwikkeld, gaat het merk uitbouwen en de producten bij relevante doelgroepen onder de aandacht brengen.

BeFrank is marktleider op de PPI-markt en aanbieder van een innovatief pensioenproduct. Het doel van BeFrank is om klanten actief bij hun pensioen te betrekken en pensioen weer dichter bij de mensen te brengen.

BeFrank geeft aan Linden & Barbosa gekozen vanwege hun strategische aanpak. Folkert Pama, directievoorzitter BeFrank: &;Eerst hebben zij het thought leadership domein afgebakend om er vervolgens op creatieve manier verdere invulling aan te geven.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie