door Corine Dingeldein, redactie | 6 februari 2014, 15:59 in Carrière Creatie
72Andsunny Amsterdam Martins

Martins creative director bij 72andSunny

martins

Paulo Martins begint bij 72andSunny Amsterdam als executive creative director.

In deze rol werkt hij nauw samen met executive creative director Carlo Cavallone. 

Als freelancer werkte Martins in het verleden al samen met het bureau, onder andere aan de ‘UnHate’ campagne voor Benetton, die in 2012 de Cannes Lions Press Grand Prix won.

Martins werkte gedurende vijftien jaar bij Europese topbureaus zoals 180, BSUR en Wieden+Kennedy op klanten als Nike, Adidas, Mini BMW en Coca-Cola.

 

UnHate-campagne van Benetton:

Endure-campagne voor Nike:

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items 72Andsunny Amsterdam Martins

Over de auteur

Corine Dingeldein

redactie

Uitgeefassistent, werkzaam op de redactie van Adformatie.

Lees meer over Corine Dingeldein
Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs