Nederlands digitaal bureau Shoq maakt Britse campagne voor Bertolli

De campagne is geïnspireerd op posters uit de jaren '50

Het Italiaanse merk Bertolli (onderdeel van Unilever) vroeg digitaal bureau Shoq na een Europese aanbesteding een campagne te ontwikkelen. Het gaat om een digitale campagne in het Verenigd Koninkrijk voor de introductie van drie nieuwe smaken.

De nadruk ligt op 'inspirerend koken'. Een grote inspiratiebron voor de campagne waren Bertolli-posters uit de jaren '50. De campagne wordt ondersteund met online video’s via Facebook en Instagram.

Credits:
Opdrachtgever: Unilever
Bureau: Shoq
Creatie: David de Winter & Karin Heinen
Creative Director: Alex Kosman
Account/ Project: Ron Meester
Productie: Shoq
Producer: David Nelissen
Regisseur tv: Bjorn Johansson (Brikk)
Regisseur online: David de Winter
Music: Soundsrights

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie