Ook de campagne van Leen Bakker is veranderd

Met de campagne ‘óók Leen Bakker: Jij bent veranderd, maar wij ook!' introduceert de meubel- en interieurwinkelketen Leen Bakker zijn nieuwe winkelconcept.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne is het werk van Mr. Brand. Mr. Brand hielp Leen Bakker in nauwe samenwerking aan de , de pay-off , de tv- en radiocampagne, de folders en de selectie van mediabureau Zigt en het bureau dat verantwoordelijk is voor de nieuwe huisstijl: Motif.

Credits:

Verantwoordelijk bij Leen Bakker: Daphne Höckel

Strategie: John-Robin Smith

Account: Kirsten Smith

Creatie: Hans Adelaars en Rik Blokland

Regie: Silvain Hooglander

Productie:  Klaas van der Meulen

Media: Zigt

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie