DMEXCO

P&G's Marc Pritchard heeft 'wake up call' voor digitale ad-industrie

Rob Beemster, redactie | 14 september 2017, 1:53

De lat moet omhoog, vindt de chief brand officer van Procter & Gamble.

Digitale reclame mag dan inmiddels de belangrijkste advertentievorm zijn wereldwijd, die positie brengt ook een verantwoordelijkheid met zich mee. Dat vindt Marc Pritchard, de hoogste marketingbaas van Procter & Gamble. Zijn keynote gistermiddag op Dmexco was bedoeld als ‘een wake up call voor d...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel DMEXCO

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs