Marketing Technology

Robin Good: 'Marketeers hebben content curation gekaapt’

Rob Beemster, redactie | 25 januari 2015, 16:18

Marketeers investeren massaal in content marketing. Maar vooralsnog zorgt dat alleen maar voor heel veel content 'ruis' op het internet.

Content marketing is volgens velen het recept om engagement te verhogen, zichtbaarheid  van het merk en buzz te vergroten en thought leadership te verbeteren. Vandaar dat marketeers volop investeren in creatie van content.  Maar onderscheidende content maken is arbeidsintensief en kostbaar. En boven...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs