T-Mobile laat bezoekers Canal Parade trouwen voor één dag

De telecomprovider bundelde zijn krachten met reclamebureau Etcetera, Kinetic, Mediacom en JCDecaux.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Tijdens de Canal Parade werd ook dit jaar weer gevierd dat iedereen vrij is om de liefde te delen met wie je maar wil.  bevestigde deze vrijheid van liefde afgelopen zaterdag met Marry A Friend For A Day, een initiatief dat bezoekers van de Canal Parade verleidt om elkaar de liefde te verklaren voor één dag. Alle &;newly weds&; werden opgeroepen hun trouwfoto’s tijdens de Canal Parade via Instagram en Twitter te delen met ">.

Speciaal voor de gelegenheid had een bushokje omgetoverd tot een trouwkapel, waar koppels tijdens de parade een trouwfoto konden laten maken. Naast deze officiële wedding chapel konden bezoekers elkaar ook trouw beloven bij de ruim 200 ‘wedding abri’s’ verdeeld over de hoofdstad, waarop een trouwdecor was afgebeeld. Ook werden er 12.500 flyers uitgedeeld met daarin elk twee roze ringen, waarmee bezoekers elkaar een aanzoek konden doen om te vieren dat we vrij zijn om elkaar lief te hebben. Deze ringen verbinden vrienden en geliefden symbolisch voor één dag.

De buitenreclamespecial was een resultaat van een samenwerking tussen T-Mobile, Etcetera, Kinetic, Mediacom en JCDecaux.

Alle trouwfoto&;s zijn te bekijken op .

Credits
Bureau: ETCETERA
Creatie: Robin Meekel, Patrick van Haperen
Strategie: Bas Vroonland
Account: Danny van de Wetering
Social/PR: Saskia Wijsman
Design: Bas Aarse, Remco van Zaanen
Technische realisatie: Egotribe
Verantwoordelijk bij klant: Rindert de Lange, Maartje den Hartogh, Frank Meeuwsen, Renée van Holsteijn, Janco Tolhoek

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie