Premium

Tequilamerk El Jimador mixt met kunstenaars

In een sociaal experiment krijgen vier verschillende kunstenaars 48 uur om een spectaculaire show neer te zetten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Britse reclamebureau selecteerde voor tequilamerk vier verschillende kunstenaars - een duo gespecialiseerd in artistieke projecties, een beeldhouwer gespecialiseerd in metaalbewerking en een klassiek geschoolde muzikant die werd opgeleid tot techno-dj - die zonder verdere instructies een spectaculaire show neer moesten zetten in voormalige theater en kantoorpand Michigan Building, Detroit.

Na 48 uur mocht een select publiek de show aanschouwen en werd het experiment gevierd met een glaasje El Jimador.

Het experiment &;Mexology&; maakt onderdeel uit van de internationale campagne &;Our Spirit Unites Us&;.

Credits:
ECD: Bo Hellberg
Director: Martin Stirling
ART DIRECTOR: Thom Genower
COPYWRITER: Rob Butcher
PROJECT LEAD: Peter Booker
CRAFTED BY: UNIT9
CREATIVE PRODUCER: Michelle Craig
EP: Richard Moore
DOP: Tom Elliott
EDITORS: Alex Burt/Cole Paviour
GRADE BY Smoke & Mirrors
COLOURIST: Dan Moran

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie