Vandejong maakt campagne voor zesde editie Unseen Amsterdam

Het campagnebeeld is dit jaar van Melanie Bonajo. 

Unseen - van vrijdag 22 september tot en met zondag 24 september - is een jaarlijks evenement van het platform voor hedendaagse fotografie. Vandejong Creative Agency is als medeoprichter en eigenaar weer actief betrokken. Het bureau ontwikkelde de campagne voor Unseen Amsterdam en selecteerde in het kader hiervan het campagnebeeld van Melanie Bonajo. 

Vandejong begon Unseen samen met Foam en Platform A in 2012 als antwoord op een snel veranderende cultuur- en fotografiewereld. Het idee hierachter was het opzetten van een platform dat de kloof dicht tussen de meer gevestigde fotografiewereld en een nieuwe generatie kunstenaars en verzamelaars. Inmiddels is dat idee een realiteit en is Unseen Amsterdam een gevestigde naam, met meer dan vijftig deelnemende internationale galeries en tienduizenden bezoekers.

CO-OP
Emilia van Lynden, artistiek directeur bij Unseen: 'Zowel Unseen als Vandejong zien hoe essentieel het is om krachten te bundelen in de cultuursector, zo is ook dit platform ontstaan. Daarom lanceren we dit jaar CO-OP, een ruimte waarin dertien internationale kunstcollectieven hun werk kunnen tonen. CO-OP moedigt aan tot samenwerken en daarbij ook de commerciële kant te onderzoeken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie