Premium

Wijko zet met nieuwe campagne in op lekkere zomer

Shoq Creative Studio lanceert de zomercampagne van het sausmerk.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De satésaus positioneert zichzelf als &;een lekkere en gezellige toevoeging op een warme barbecue-avond&;. Naast de activatiecampagne voor komende zomer is verantwoordelijk voor de wintercampagne van 2015.

Alina Halászi, communicatie manager van Shoq Creative Studio. &;Deze campagne hebben we binnen vier weken bedacht en geproduceerd. Bij eten met Wijko, denk je aan "gezellig samen genieten". Dit hebben we vertaald naar twee televisiecommercials, banners en DOOH onder het thema: "het beste proef je samen". De focus ligt op sfeer, kwaliteit en de activatie: "win een weekend weg".

De zomercampagne is inmiddels gepubliceerd en de wintercampagne volgt in december.

Credits:
Agency: Shoq Creative Studio (shoq-studio.nl)
Producer: Alexander Kosman
Regisseur: Harro van Schoonhoven
D.O.P: Harro van Schoonhoven
Offline: Jelmar Hoekstra
Online: Mike Vosmaer
Grading: Jef Grosveld (Loods, Lux & Lumen)
Geluid: Jeroen van Gessel (Lab3)
Verantwoordelijk bij Wijko satésaus: Nadine Nooteboom en Nathalie van Herk

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie