door Jasper Mulder, redactie | 14 januari 2014, 17:26 in Carrière
Wim Destoop Pepsico

Wim Destoop nieuwe topman PepsiCo Benelux

Wim Destoop (48) wordt de nieuwe topman van PepsiCo Benelux. Hij volgt Richard den Hollander op, die overstapt naar Smartwares en algemeen directeur van het merk Tristar wordt.

Destoop trad net zoals zijn voorganger Richard den Hollander in 1999 in dienst van PepsiCo. Hij was onder meer General Manager BeLux en de laatste 18 maanden als vice-president Transformation verantwoordelijk voor het Power-project in West-Europa, dat als doel had alle bedrijfsprocessen in negen markten te integreren in één softwaresysteem.

Groei en prijzen

Den Hollander heeft een leidende rol gespeeld in de verdere ontwikkeling van PepsiCo in de West-Europese markt. Onder zijn leiding is PepsiCo Nederland sterk gegroeid en zijn er vele successen geboekt, laat het concern in een persbericht weten. Onder Den Hollander won Pepsico de prestigieuze Industributietrofee, een Effie Award, SAN Awards, en werd het als Great Place to Work en Top Employer uitgeroepen.

Den Hollander heeft daarnaast een belangrijke bijdrage geleverd aan het uitrollen van PepsiCo’s duurzaamheidsvisie Performance with Purpose in de West-Europese markt.

 

 

Reacties op dit artikel (0)

Log in of registreer om reacties te posten

Gerelateerde items Wim Destoop Pepsico

Over de auteur

Jasper Mulder

redactie

Redacteur Communicatie, Tijdschrift voor Marketing, CommunicatieOnline.nl, MarketingOnline.nl, Adformatie.nl

Lees meer over Jasper Mulder
Blijf op de hoogte

Handboek Online Marketing
Praktische lessen om een expert te worden
Whitepapers
Populaire blogs