Marketing Technology

Wonderflow wint Martech Start-up Award 2016

Redactie | 6 december 2016, 17:18

Wonderflow, een bedrijf dat insights uit klantenreviews haalt, wint Martech Start-up Award 2016. 

Andere genomineerden voor de prijs waren Braingineers, een bureau voor neuromarketing insights, en Communication Analytics, een analytics adviesbureau.

De Martech Start-up Award is een prijs voor bedrijven die software maken voor marketing, commerce, crm, social, customer services en/of analytics. De prijs werd voor het eerst in 2015 uitgereikt.

Jury

De jury bestond uit venture capitalist Niels van Aalten, Willem Sijthoff en Sander van den Blonk (Crux).

Het jurycommentaar:

‘Wonderflow is gespecialiseerd in de analyse van ervaringen en meningen over merken, producten en diensten op sociale media, in nagenoeg elke taal. Ze doen dat in een unieke mix van geautomatiseerde analyse en menselijke kwaliteitchecks wat resulteert in een zeer hoge betrouwbaarheid van de geleverde inzichten.

‘Het bedrijf heeft in korte tijd een indrukwekkende klantenlijst opgebouwd en aangetoond dat hun oplossing doet wat het belooft en van grote waarde is. Hiermee hebben zij een goede basis gelegd voor een structurele verankering van hun oplossing bij product innovatie en customer experience management, zowel in business-to-business als business-to-consumer.

‘Ten opzichte van de andere inzendingen heeft de jury deze aspecten met name gewogen en gewaardeerd, en daarom aan Wonderflow de MarTech Startup Award 2016 gegund.’

Mediaruimte

De winnaar ontvangt 25.000 euro aan mediaruimte bij Adfo Groep.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs