JYSK breidt internationale samenwerking met Carat uit

JYSK Nordic, een internationale retailketen die "alles voor de woning" verkoopt, verlengt de internationale samenwerking met mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Deze relatie voor 21 verschillende markten bestaat al drieënhalf jaar en is nu met 3 jaar verlengd

De 1.200 winkels van JYSK Nordic op de 21 verschillende markten tonen de capaciteit aan van de samenwerking. Dit jaar is er elke 4de dag een nieuwe winkel geopend en is een miljardenbedrag geïnvesteerd in nieuwe distributiecentra. Wat de marketing betreft, heeft de verenigde inspanning van JYSK en Carat met succes meer dan 1.200 campagnes uitgevoerd en meer dan 18,2 miljard keer getoond aan consumenten.
Carat heeft een positieve bijdrage geleverd aan de digitale transformatie van JYSK Nordic. De marketingmix is voortdurend geoptimaliseerd en aangepast, wat heeft geleid tot meer klanten en meer inkomsten. Carat's capaciteiten om in groeiscenario’s mee te schalen, digitaal te denken en kennis over de detailhandel is essentieel geweest voor de voortzetting van de samenwerking.

Niels Veien, de SVP Marketing & Sales bij JYSK, zegt: "Als bedrijf zijn we op een digitale reis, maar we moeten holistisch en geïntegreerd stand houden over hoe het is om een moderne retailbedrijf op 21 verschillende markten te runnen. Sommigen noemen het "OMNI-channel", wij noemen het zinvolle detailhandel met een focus op de consument. Carat is een sparringpartner die altijd op een dagelijkse basis sterke prestaties levert, creatief meedenkt en ons doorlopend test op onze capaciteiten. Om deze redenen kijken we ernaar uit om de op groei gerichte samenwerking voort te zetten."

Carat is trots en blij om de samenwerking met een van de grootste internationale Deense bedrijven voort te zetten.

Ulrik Petersen, Chief Commercial Officer bij Dentsu Aegis Network, zegt: "De voortzetting van dit partnerschap geeft aan dat we dagelijks een bijdrage leveren aan een grote, complexe en internationale retailer en bijdragen aan hun digitale transformatie. Zonder een toegewijd en gepassioneerd JYSK-team en een coöperatieve klant zou dit niet mogelijk zijn. Dit is een manifestatie van onze kracht in retail en digitale transformatie."



Mediabureau Carat is onderdeel van Dentsu Aegis Network Netherlands (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten.
Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →