Natuurhuisje biedt Praatpaadjes voor gesprekken tijdens boswandeling

Vragen op bewegwijzeringsbordjes moeten stimuleren tot een leuk of diepgaand gesprek.

In het verlengde van de ‘Niet online, wel verbonden’-campagne komt Natuurhuisje in samenwerking met Staatsbosbeheer (en Gardeners) deze lente met de pr- en consumentenactivatie Praatpaadjes. Dat zijn wandelingen in het bos waar je door vragen op bewegwijzeringsbordjes wordt gestimuleerd tot een leuk of diepgaand gesprek.

Natuurhuisje speelt hiermee in op de focus die we hebben op onze mobiel. 'Even een appje beantwoorden of een Instagram Story bekijken en voor je het weet ben je alweer 5 minuten aan het scrollen. Zonde, want er is zoveel moois te ontdekken.'

Met Praatpaadjes wil Natuurhuisje families, partners en vrienden stimuleren om offline te gaan en een gesprek met elkaar te hebben in de natuur. De Praatpaadjes zijn wandelingen in het bos van Hooge en Lage Vuursche met verschillende vragen op bewegwijzeringsbordjes. 'Zo ben je even niet online, maar voel je je wel verbonden.'

Vanaf 21 maart tot en met 21 juni zijn er drie verschillende wandelingen te maken: met vrienden (10 kilometer), familie (6 kilometer) of met partner (5 kilometer). Het startpunt van de routes is vlakbij het Theehuis 't Hooge Erf aan de Hoge Vuurseweg 11 in Lage Vuursche.

Credits:

Opdrachtgever: Nienke Sterenborg, Robert van Veen en Dick Vulto

Strategie, creatie, design, productie, pr: Gardeners

Samenwerking: Staatsbosbeheer, Theehuis ‘t Hooge Erf, Jaap de Vries Produkties

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie