Onderbroekenlol

Je denkt. Ik heb een nieuw mannenonderbroeken merk. Dus dat ga ik met een guerrilla presenteren op de Wallen. Een plek waar tenslotte veel mannen komen. Dus zet ik daar lekkere jongens in zo’n lekker onderbroekje achter de ramen. Les 1 in guerrillamarketing. Waar zit je doelgroep.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mash heet het mannenondergoedmerk. Het komt oorspronkelijk uit Brazilië. De merknaam is afgeleid van het woord Mexer, begrijp ik op de site. En dat woord staat voor beweging, motie en roering. De Mash-merkeigenaren dachten bij de launch van het merk dan ook direct aan de Wallen in Amsterdam. Dat rosse buurtje staat ook voor beweging, motie en roering, toch? Bovendien komen daar veel mannen, en dat is de doelgroep waar het sambaslipje zich op richt.

Daarmee maakte het onderbroekje direct een slippertje. Want natuurlijk lopen op de Wallen traditioneel veel mannen. Maar Wallen-hongerige kerels gaan echt niet lopen koekeloeren naar mannen in een Boxer Toque of Ediçao Especial, laat staan dat ze het merk op de billen van die jongeheren proberen te ontcijferen. Want voor mannenbillen en ander herenlekkers weten mogelijk geïnteresseerden in Amsterdam echt wel een andere plek te vinden. En daarmee raakte Mash al bij de introductie in ons land in de communicatiepuree.

Zag je ook op het fotomoment dat het merk meestuurde van de guerrilla-actie. Op die foto, overdag geschoten, zag je krampachtig nieuwsgierig jongen vrouwen kijken naar een serieus poserende oelala-man in rood licht achter een raam dat, ah, hoe fijn, een Mash-stickertje had gekregen. Want ja, u weet wel, jonge giebelvrouwen, daar stikt het overdag van op de Wallen -bekenden meenden in de meisjes dan ook de office manager van Mash en enkele van haar vriendinnen te herkennen.

Of wacht eens. Misschien dachten ze bij Mash wel. Het zijn juist vrouwen die het ondergoed voor hun man kopen. En vrouwen lopen in tritsen door The Red Light District naar lekkere kerels in ondeugende slipjes te kijken die daar van oudsher achter de ramen zitten.

Mash, smash. Waarom niet diezelfde jongens in hun Mash-broekjes laten paraderen in hun ondergoedje tijdens een drukke avond door de Reguliers. Homo’s zijn nogal trendsettend zoals we allen weten; ze vormen de back-up van tal van succesvolle productintroducties.

Paspoppen met zo’n slipje in die straat neerzetten kan ook. Met eventueel eraan verbonden een iPhone met directe toegang tot de site waar je die slipjes direct met iDeal-korting kunt bestellen. Of laat die jongens en poppen los op andere plekken waar trendsettende onderbroekjongens komen. Of had -desnoods- in trendsettende clubs een legertje fraaie Boys from Brasil en masse hun broek op de dansvloer laten zakken en wild doen in hun boxer met Mash-print.

Doe zo’n guerrilla-launch zeker niet op de Wallen. Daar lopen vooral roodaangelopen Britten, giechelende Aziaten en wodka-aangeschoten Oostblokkers. Tussen enkele morsige hoerenlopers dan. En die zijn heus niet geïnteresseerd in jongens in onderbroeken. Wel in dames in lingerie, en vooral wat daarin zit.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie