Campagne: Heb jij nog goede vooroordelen voor 2014?

Gemeente Den Haag wil 'insluiten' op de arbeidsmarkt stimuleren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne van de Gemeente Den Haag is er op gericht (onbewuste) uitsluiting op de Haagse arbeidsmarkt te voorkomen. Het doel is Haagse werkgevers laten zien dat uitsluiting vooral een gemiste kans is. De Gemeente wil werkgevers stimuleren en inspireren om werk te maken van een &;inclusief&; personeelsbeleid.

Campagne: Heb jij nog goede vooroordelen voor 2014?

"Te onervaren, te uitbundig. Uitsluiting op de arbeidsmarkt begint vaak met een vooroordeel. En dat is een gemiste kans. Want voordat je het weet, laat je talent lopen. Laat je vooroordelen daarom achter in 2013 en benut je kansen in 2014."

Naast posters zijn er ook Boomerang kaarten in de omloop.

Credits: 

Bureau: Lindblom public relations public affairs i.s.m. Silo Design
Klant: Platform Den Haag Inclusief, op initiatief van de Gemeente Den Haag
Verantwoordelijk bij gemeente Den Haag: Dienst OCW – afdeling Integratie

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie