Het tweede scherm levert een schat aan informatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Uit een tweede scherm implementatie, eentje die een 'live'-verbinding heeft met , kun je een schat aan informatie trekken. Iedere moment van de uitzending weet je niet alleen hoeveel clients er live verbonden zijn, maar je hebt, door het ip op te zoeken in een ook de locaties. En dan heeft de gebruiker alleen nog maar de applicatie opgestart.

Wanneer de gebruiker inlogt op 1 of meerdere sociale netwerken én toestemming geeft om de gegevens te gebruiken binnen de app, wordt het allemaal nog mooier. Iedere seconde kun je zien hoe de boodschappers of andere doelgroepen reageren op het programma én de reclame. In combinatie met watermarking (onhoorbaar signaal dat wordt meegestuurd en clientside wordt gedetecteerd) of fingerprinting (sample wordt naar de server gestuurd, zoals Shazam), zoals bijvoorbeeld Civolution die aanbiedt, zijn weg- en terugzap-momenten nauwkeurig aan te geven. De geaggregeerde data op geslacht, leeftijd en locatie is puur goud voor programmamakers, zenderbaasjes en marketeers, die daarmee de programmering nog beter kunnen maken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie