De supers besparen tienduizenden euro's per jaar door te stoppen met de papieren folder en zeggen dat hun omzet niet veranderd is.
Het aantal aanbiedingen van vleesvervangers is juist gestokt, aldus de organisatie.
De samenwerking houdt in dat medewerkers van zelfstandige Spar-winkels producten inpakken en meegeven aan de bezorgers.
De marktaandelen van supermarkten blijven schuiven, meldt Hiiper als marktonderzoeker.
Onderzoek toont aan dat veel consumenten vaker producten van huismerken in plaats van A-merken nemen.
Merken kunnen adverteren in de Plus-winkels en later ook app en website van de supermarkt.
‘Veel merken staren zich nog altijd op blind op televisie, maar Dirk gelukkig niet’, aldus Reinier Steures van Natwerk.
De campagne staat in het teken van 'het lekkerste uit Nederland', en daar valt dj Tony Junior volgens supermarktmanager Ilse ook onder.
De supermarktketen zegt te moeten kiezen tussen duurdere supermarktproducten en stoppen met tv-reclames.