Het event ‘No washing, no hushing’ moest bedrijven aanmoedigen om hun rol in positieve verandering te omarmen.
‘Bezuinig niet op de NPO’ is de kernboodschap in de brief die BVA stuurde aan informateurs Dijkgraaf en Van Zwol.
Woensdag zei de Europese privacywaakhond: ‘Einde aan personalized ads op Facebook en Insta.’ De BVA hamert op ‘gedeelde belangen’.
Tijdens de ALV blikte BVA terug op het jaar waarin het het predicaat ‘Koninklijk’ kreeg uitgereikt.
De bond: ‘We willen marketeers en hun bureaus ondersteunen bij het maken van verantwoorde reclame op het gebied van duurzaamheid.’
BVA: 'Met reclameverbod kunnen we niet meer maximaal inzetten op verleiden tot positief gedrag.’ Onwaar, zeggen Jogg en Voedingscentrum.
Een interview met Jeanne Misteli, projectmanager van de 31e editie van Koffiedik Kijken.
De timing van het statement staat volgens BVA los van het feit dat het thema ‘gebrek aan creativiteit' recent in de belangstelling staat.
We moeten blij zijn dat de industrie constructieve en goed functionerende zelfregulering organiseert, zegt Erik van Engelen (BVA).