Media

Kostenreducties in marketing: fabrikanten gaan over op 'zero based budgetting' aanpak

Redactie | 12 september 2017, 9:11

Bureaus zullen sneller, slimmer en transparanter moeten werken om weer aantrekkelijke partner te worden.

Door Robert Heeg P&G bezuinigt $100 miljoen op digitale marketing (en zegt dat niet te merken in de verkopen) en Unilever brengt zijn marketinginspanningen met 30 procent terug. Een harde klap voor marketeers, of hoort het gewoon bij de volwassenwording van digitaal? We vroegen het enkele marktk...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever Procter & Gamble Omnicom

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers