Bureaus & Accounts

Sir Martin Sorrell somber: WPP beleeft slechtste jaar in decennium

Maarten Hafkamp, redactie | 24 augustus 2017, 12:15

Adverteerders snijden in hun marketingbudgetten en daar heeft WPP last van. Het bod op Unilever lijkt het kantelpunt. 

’s Werelds grootste communicatieholding WPP maakte gisteren de halfjaarcijfers bekend naast de acquisitie van designbureau Design Bridge.  Topman Sir Martin Sorrell is niet positief over de cijfers. Hij noemde gisteren 2017 zelfs het slechtste jaar van het laatste decennium. Er is nauwelijks organis...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Wpp Sir Martin Sorrell

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs