Nieuwe campagne Vandebron: ‘Slimme technologie’

Hernieuwbare energie? Mooi, maar nou er nog voor zorgen dat groene energie ook 100 procent van de tijd beschikbaar is.

Hiernieuwbare energie
Foto: Bram Schilling

Groene energieleverancier Vandebron lanceert een nieuwe merkcampagne waarin het bedrijf zich presenteert als ‘GreenTech pionier in de energiemarkt’. Vandebron wil de uitdaging in de energietransitie aangaan om Nederland op elk moment van groene stroom te kunnen voorzien, ook op momenten dat er niet genoeg wordt opgewekt.

Met de campagne, tot stand gekomen in samenwerking met WeFilm, wil het duurzame energieplatform consumenten bewust maken dat slimme technologie een sleutelrol gaat spelen in de nabije toekomst om 100 procent groene energie, 100 procent van de tijd beschikbaar te maken.

100% groene energie, 100% van de tijd - Vandebron

Credits

Opdrachtgever: Vandebron

Verantwoordelijke: Isabelle Cannoo, Mart Vonk, Margo van Gils 

Concept: Wefilm Concepts

Creatief directeur: Roel Welling 

Creatief: Marius Gottlieb & Janna Stolp

Strateeg: Janna Stolp

Client lead: Lynn Degen

Regisseur: Lennart Verstegen

Productie: Joris Hoevenberg

Post-productie: Colin van Drie

Geluid: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Foto: Bram Schilling 

Edit: Patrick Schonewille

Grading: The Compound

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie