Coca-Cola winnaar Digital Brand Award

(CN) Coca-Cola is het merk dat digitale media het meest innovatief gebruikt, aldus de jury van Digital Asia Awards.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Andere grote winnaar van het jaarlijkse Aziatische prijzenfestival was Wunderman Sydney. Het bureau werd tijdens het gala in Bejing benoemd tot Digital Agency of the Year. Het enige bureau dat met een platinum award werd beloond was McCann Philippines met hun campagne voor Coca-Cola Export Company.

De awardlijst voor landen werd aangevoerd door Australië met 9 bekroningen, gevolgd door China met 8 en de Filipijnen met 7 awards.

Digital Asia Awards - platinum

Where Will Happiness Strike Next: the OFW Project – campagne gericht op Filippijnse gastarbeiders. Bureau: McCann Philippines

Digital Asia Awards – gold

Bury The Past - SEO wordt ingezet om de reputatie van vele Filipijnse jonge vrouwen te redden.Bureau: DDB DM9JAYMESYFU Filipijnen

Kijk op de andere winnaars op de site van het .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie