Heineken lanceert tweede “Draught Beer Challenge”

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een succesvolle kick-off in april dit jaar lanceert Heineken nu haar tweede Open Innovation Challenge op . Op 31 juli zal Heineken een beroep doen op creatieve geesten overal te wereld, op zoek naar frisse ideeën om: ‘de beleving van tapbier opnieuw uit te vinden’.

Bier bestaat al duizenden jaren, en terwijl recente bevindingen bevestigen dat mannen over de hele wereld nog steeds bier van de tap het liefst drinken, Heineken ziet het potentieel om inspiratie uit technologische vooruitgang en de ontwikkeling van de entertainment- en gamingindustrie naar een spannend nieuw tijdperk te brengen met bier van de tap.

Door samen te werken met internationale comedians Adam Fields en Samba Schutte, wordt de Heineken ‘Draught Beer Challenge’ door middel van een exclusieve set uitgelegd. De set is speciaal geschreven voor de uitdaging, en bevat een aantal briljante ideeën van de komieken over de manier waarop het ontwerp van bierbeleving opnieuw uit te vinden.

De Heineken Draught Beer Challenge loopt van 31 juli tot en met 28 september 2012. Om een kans te maken voor deelname aan een tweedaagse workshop in Amsterdam en een aandeel van 10.000 dollar aan prijzengeld te winnen, ga dan naar de Heineken Ideeën Brouwerij en deel je verhalen op .

De uitdaging staat open voor inwoners uit de volgende landen: Oostenrijk, Brazilië, Canada (excl. Quebec en Yukon), China, Tsjechië, Duitsland, India, Israël, Italië, Japan, Nederland, Mexico, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de VS (excl . California).

Bron:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie