Maandag benoemt Suzanne van der Cammen als chief marketing officer

Van der Cammen is afkomstig van Indeed waar ze de afgelopen 5 jaar werkzaam was als marketing director Benelux.

Suzanne van der Cammen

Suzanne van der Cammen is aangesteld als cmo bij detacheerder Maandag. Ze volgt er Mariëlle Rooswinkel op die Maandag na minder dan een jaar verruilde voor Aldi.

Van der Cammen is afkomstig van Indeed waar ze de afgelopen 5 jaar werkzaam was als marketing director Benelux en Zweden. Daarvoor vervulde ze ruim 4 jaar eenzelfde soort rol bij Young Capital, waar ze ook de communicatie onder haar hoede had.

De langste periode werkte Van der Cammen bij Randstad Nederland, waar ze 7 jaar aan verbonden was, de eerste periode als directeur business support, daarna als eindverantwoordelijke voor marketing en communicatie.

Maatschappelijk meepraten

Maandag is bezig om zijn stem in de media over het maatschappelijk debat over mensen en werk te vergroten.  Het ging daarvoor in zee met creatief pr-bureau Glasnost, werd eerder deze week bekend, om 'de share of voice van Maandag in dit debat te vergroten. 

De eerste campagne waarbij het pr-bureau was betrokken is inmiddels live, The Comeback Crew.  In de campagne, ontwikkeld door creatief bureau The Family, zien we ouderen terugkeren op de werkvloer.

Jacqueline Post, ceo bij Maandag, heeft hoge verwachtingen van de nieuwe cmo 'Met haar conceptuele kracht kunnen we concrete marketingstrategieën ontwikkelen die aansluiten bij onze nieuwe bedrijfsstrategie’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie