Paulo Coelho is een trendsetter

Echt luisteren naar je stakeholders. Het is een bekend adagium in PR-land. Daarnaast een keuze voor een boekverfilming. Het nadeel van het kijken van een film waarvan je het boek eerder gelezen hebt, is vaak dat je je beelden vormt in je hoofd van hoe personages er uit zien, hoe de omgeving oogt en hoe lichaamstaal er uit kan zien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Paolo Coelho combineert beide zaken. Hij heeft een opgestart.

Het boek " De heks van Portobello" gaat verfilmd worden. Daarvoor vraagt hij hulp van zijn eigen lezerspubliek!

Coelho vraagt de filmmakers onder zijn fans om een van de 15 karakters te kiezen voor de korte film. 13 van de 15 karakters geven zingeving aan de vorming van het hoofdkarakter van de film.

De films worden geplaatst op en vervolgens worden 15 video's geselecteerd die opgenomen worden in de film.

Van deze mash-up wordt dan een film geproduceerd. De winnaars van deze actie krijgen ? 3.000,-, waarbij ze de rechten wel overdragen aan Coelho.

De inschrijving voor deze actie begint op 16 juni en zal sluiten op 25 juli. Coelho belooft dat de film een maand later klaar zal zijn.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie