Pepsi lanceert Pepsi Pulse in Nederland

PepsiCo Nederland lanceert voor haar merk Pepsi een nieuw platform voor dancemuziek: ‘Pepsi Pulse’. Pulse speelt in op het campagnethema ‘Live For Now’ en biedt fans het laatste nieuws over dancemuziek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op wordt het laatste nieuws over dancemuziek online verzameld, gerangschikt en toegankelijk gemaakt voor muziekliefhebbers. Door de inzet van Facebook, Twitter, Instagram en Tumblr worden fans uitgedaagd de mooiste momenten met elkaar te delen. Pepsi treedt hierbij op als curator en deelt zelf ook muziek.

Voor het nieuwe platform werkt het frisdrankmerk onder meer samen met muziekplatforms Club Judge en Substage. Het bureau LikeFriends zal de content managen. Elke week biedt Pepsi een nieuwe DJ-set aan op Pepsi Pulse. Daarnaast worden dit jaar elke vrijdag laatste kaarten weggegeven voor festivals en clubs.

Naast Nederland gaat Pepsi Pulse in meer dan 40 landen live. Eind 2012 werd het platform met succes als eerste gelanceerd in de Verenigde Staten. Daar diende het als thuisbasis voor digitale live-concerten van Nicki Minaj, Katy Perry en Ne-Yo.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie