De radiozender is nu al te beluisteren via internet, kabel, satelliet en op de ether. DAB+ komt daar op 1 september bij.
Remon van Droffelaar gaat als creatief aan de slag bij pr-bureau MissPublicity.
Internet in Europa is vaak langzamer dan gebruikers wordt beloofd. Dat stelde de Europese Commissie woensdag op basis van een eigen onderzoek.
Op zondag 23 juni was Comedy Central de grootste zender van Nederland in de voor adverteerders belangrijke doelgroep 20 tot en met 34 jaar.
De gemeenten Veenendaal en Groningen zijn de winnaars van de Nationale Citymarketing Trofee 2013. Deze prijs is voor de vierde keer uitgereikt aan de beste citymarketing gemeenten van Nederland.
De directie van marktonderzoeksbureau Markteffect heeft het management team per direct uitgebreid met Boj Nefkens.
Jan-Willem Brüggenwirth, algemeen directeur van 538, is de nieuwe voorzitter van de hoofdjury van de SponsorRingen.
PepsiCo Nederland lanceert voor haar merk Pepsi een nieuw platform voor dancemuziek: ‘Pepsi Pulse’. Pulse speelt in op het campagnethema ‘Live For Now’ en biedt fans het laatste nieuws over dancemuziek.