Dit zijn de finalisten voor de titel European Marketer of the Year 2024

De European Marketing Confederation (EMC) maakt acht kanshebbers voor de titel bekend.

European Marketer of the Year 2024

De European Marketing Confederation (EMC) maakt vandaag de finalisten voor de European Marketer of the Year Award 2024 bekend. Acht Europese topmarketeers kwalificeerden zich voor de finale van de award. Dit zijn ze in willekeurige volgorde:

• Béla Szabó Telekom HU (Hongarije)

• Gráinne Wafer Diageo (Ierland)

• Teresa Lameias Porsche Holding (Portugal)

• Gemma Juncá IBERIA (Spanje)

• Giedrė Vilkė Swissmoney (Litouwen)

• Ella Swain University of Salford (VK)

• Thomas Saliger XXXLutz (Oostenrijk)

• Ulrich Klenke Deutsche Telekom (Duitsland)

Geen Nederlandse afvaardiging

De genomineerden zijn al uitgeroepen tot ‘marketingkampioen’ in hun eigen land en worden aangedragen door de nationale marketingverenigingen of -instituten. Nima, ook lid van EMC, heeft dit jaar geen marketeer afgevaardigd voor de Europese titel, maar is van plan om dat volgend jaar wel te doen.

Juryproces

Een professionele jury zal deze genomineerde kandidaten interviewen en een uiteindelijke winnaar selecteren. De European Marketer of the Year 2024 wordt op 27 juni in Madrid bekroond, tijdens het Nationale Marketing Awards gala van Spanje.

Over EMC

EMC is de grootste marketingorganisatie van Europa, die meer dan 100 duizend marketeers vertegenwoordigt via elf nationale verenigingen in Europa, zoals Nima in Nederland. De leden bereiken volgens EMC gezamenlijk 1 miljoen volgers op sociale media en meer dan 5 miljoen unieke bezoekers op hun websites. EMC zegt als non-profitorganisatie samen te werken met zijn lidverenigingen om onderwijs, sociale begeleiding en waardecreatie te bevorderen voor marketingverenigingen en het marketingberoep in heel Europa.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie