‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
Fit for the future zijn betekent dat organisaties de jonge generatie koesteren en een plek geven, volgens marketingprofessional Schiphorst.
De European Marketing Confederation (EMC) maakt acht kanshebbers voor de titel bekend.
Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij.
De manager marketing is niet alleen bezig met marketinginhoud, maar ook met het bouwen van zijn of haar team.
Om een uitzonderlijke prestatie te belonen voor het totaal-kunstwerk dat marketing soms kan zijn zijn er de NIMA Awards.
Marketing en business development manager bij PostNL, Maryam Boonstra ziet logistiek een centrale rol innemen in de toekomst van marketing.
Merkstrateeg Van der Waart geeft een aantal praktische handvatten om de toekomst van organisaties zo waardevol mogelijk te maken.
‘Met technologische innovatie kunnen marketeers in de zorg de sector leiden naar een toekomst waarin zorg voor iedereen toegankelijk is.'