Aftrap Heineken WK-campagne: 17 april aanstaande

'Chief Oranje Officer' Marco van Houwelingen: 'Heineken gaat haar aanstaande WK-campagne uit de doeken doen!'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het lijkt te wijzen op een grootse aanpak: zelfs voor de aankondiging van de Heineken WK-campagne heeft de bierbrouwer een commercial laten maken, zie hieronder.

Heineken in een persuitnodiging: &;De eerste Koningsdag komt er aan, het gesprek aan de bar gaat over de opstelling van het Nederlands Elftal voor komend WK. Aan alles merk je: er hangt iets in de lucht, iets dat Nederland langzaam overneemt...&;

Donderdag 17 april onthult Heineken de campagne in Strandzuid, Amsterdam, &;met magisch entertainment, ongelimiteerde muziek en zo veel meer.&;

Chief Oranje Officer
Marco van Houwelingen (26) werd begin februari officieel benoemd tot Chief Oranje Officer Heineken. De &;COO&; heeft als taak om namens Heineken de Oranjekoorts overal ter wereld aan te wakkeren.&; En wel in ruil voor &;een marktconform royaal salaris, een oranje auto van de zaak en een oranje maatpak&;. Zijn salaris wordt verdubbeld als Nederland het WK wint.

Marketing Directeur Heineken Nederland Bram Westenbrink zei bij de &;aanstelling&; van Van Houwelingen dat Van Houwelingen de geknipte kandidaat is voor de job. &;Hij is een enorme Oranjefan, groot sportliefhebber en houdt van een feestje. Als stem van miljoenen Oranjefans zal Marco het komende jaar overal ter wereld Neerlands trots hooghouden.&; Onderstaand filmpje, ingezonden door Van Houwelingen gaf de doorslag.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie