AKQA naar Japan

(JP) AKQA blijft uitbreiden. Als vierde nieuwe vestiging dit jaar opende het digitale bureaunetwerk een kantoor in Tokio.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het kantoor is geopend om klanten Nike en Nissan beter tot dienst te kunnen zijn. Verder zegt AKQA 'talent te willen ontwikkelen in een van 's werelds meest technologisch geavanceerde samenlevingen'.

Het aantal AKQA vestigingen staat nu wereldwijd op 11. Eerder dit jaar werden nieuwe kantoren geopend in Parijs, Atlanta en Portland. Akqa is sinds juni dit jaar onderdeel van de WPP groep.

Ajaz Ahmed en Rei Inamoto van AKQA

Chief Creative Officer Rei Inamoto in Adage: 'Er is veel talent in Japan... en de taal is wel een hindernis, maar een die makkelijk is om te nemen'.

Meer over de op de site van het bureau.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie